Yritystilaus tunnistettu

Voit käyttää palvelun kaikkia sisältöjä vapaasti. Jos haluat kommentoida, kirjaudu sisään henkilökohtaisella Mediatunnuksella.

Lukijalta | Miksi Kymsoten entinen varausjärjestelmä purettiin?

Uusi ajanvarausjärjestelmä on "susi" jo alusta alkaen. Yrittäessäni tilata aikaa aamulla noin klo 8.10 automaatti vastaa "kaikki hoitajat ovat varattuna ym.". Kuuntelin tätä tekstiä 20 minuuttia, ja suljin puhelimen. Yritin uudestaan 30 minuutin jälkeen, ja sama toistui.

Tilasin Kela-taksin ja ajoin Kuusaalle, pääsin vastaanotolle 3 minuutin odotuksen jälkeen.

Miksi entinen varaussysteemi purettiin? Nyt pitää olla tarkkana kun kysellään ensin kaupunkia ja sitten varauksen syytä, ja on osattava painaa oikeaa numeroa, jotta soitto menee oikeaan paikkaan.

Monelle ikäihmiselle tällainen varaussysteemi on liian monimutkainen. Yksi numero oli paras, vaikka jonotusta oli sielläkin, mutta aina vastattiin kuitenkin nopeammin.

Kari Hänninen

Inkeroinen