Kaslinkin tunnettavuus on kasvanut lumilautailija Enni Rukajärven avulla — "Parempaa brändilähettilästä ei kotimaiselle kauratuoteperheelle voisi löytää"

Enni Rukajärvi voitti olympiapronssia lumilautailun slopestylessa Etelä-Koreassa. Olympia-asuissa urheilijoiden henkilökohtaiset sponsorit eivät saa näkyä. JEON HEON-KYUN

Vielä toukokuussa noin 0,7 prosenttia suomalaisista tunsi Kaslinkin. Nyt kouvolalaisen perheyhtiön ja kauratuotteiden osaajan tuntee jo joka neljäs suomalainen, sanoo Kaslinkin markkinointi- ja viestintäpäällikkö Juha-Petteri Kukkonen.

Haluatko lukea koko artikkelin?

Tilaa digi ja pääset lukemaan kaikki Kouvolan Sanomien sisällöt.

Tilaa 3 kk 4 €/kk Tilaa 5 vk 3 €/vk Olen jo tilaaja