Yritystilaus tunnistettu

Voit käyttää palvelun kaikkia sisältöjä vapaasti. Jos haluat kommentoida, kirjaudu sisään henkilökohtaisella Mediatunnuksella.

Ratamon päivystyksessä tuntien jonot – Kymsoten mukaan ruuhka helpottaisi, jos useampi soittaisi ensin päivystysapunumeroon

Numerossa 116117 arvioidaan, millaista hoitoa soittajan vaiva vaatii. Päivystysavussa potilaiden tuloaikoja voidaan porrastaa, mikäli nämä eivät tarvitse välitöntä apua. Tämä lyhentää odotusaikaa päivystyksessä.

Odotusajat Kouvolan Ratamokeskuksen päivystyksessä venyvät tällä hetkellä tuntien mittaisiksi. Kymsoten päivystyksen palvelualuepäällikkö Riku Lamposaari kertoo, että ilmiö on jokakesäinen, mutta nyt ruuhka on normaaliakin pahempi.

Haluatko lukea koko jutun?

Tilaa digi ja pääset lukemaan kaikki Kouvolan Sanomien sisällöt.

Tilaa 6 kk 4,90 €/kk Tilaa 2 kk 14 €/kk

Digitilauksen sisältö

  • Kouvolansanomat.fi-verkkopalvelun rajaton käyttöoikeus vuoden jokaisena päivänä
  • Näköislehti
  • Uutissovelluksen ja päivän lehti -sovelluksen käyttöoikeus (iOS ja Android)
  • Esaimaa.fi-, Ita-Savo.fi-, Kymensanomat.fi- ja Lansi-Savo.fi-verkkopalvelut, näköislehdet ja sovellukset
  • Lukuoikeus sinulle ja kolmelle perheenjäsenellesi
Sallitko sijaintitiedon käytön?

Mediatalo Keskisuomalainen voi tarjota sijaintiisi perustuen kohdennettua mainontaa. Sijaintitiedot voidaan yhdistää palveluiden käytöstä kerättyihin tietoihin.