Yritystilaus tunnistettu

Voit käyttää palvelun kaikkia sisältöjä vapaasti. Jos haluat kommentoida, kirjaudu sisään henkilökohtaisella Mediatunnuksella.

Ruokalähettipalvelu mainostaa Hopeisella kuulla Britanniassa – kampanjan tavoitteena keskittyä "ihmeelliseen outouteen"

Hopeinen kuu luo merelle siltaa ruokalähettipalvelu Uber Eatsin tuoreessa mainoskampanjassa Britanniassa.

Do Less- eli Tee vähemmän -kampanjan yhdellä videolla soitetaan Olavi Virran esittämää klassikkokappaletta, jonka mukana videolla esiintyvä henkilö laulaa tilattuaan ensin mainostavan yhtiön alustan kautta ruokaa kotiinsa. Laulaessaan hän liikkuu erikoiseen tyyliin samassa asunnossa olevan papukaijan luokse.

Lauluhetki päättyy ruoan saapumiseen, ja ruutuun tulee teksti "Embrace the art of doing less", eli vapaasti suomennettuna mainos kannustaa ihmisiä nauttimaan "vähemmän tekemisen taiteesta".

Markkinointialan uutissivusto Marketing Beat tietää, että kampanjan on toteuttanut luova toimisto Mother London. Sivusto kertoo toimiston työntekijän Hannah Tarpeyn sanoneen, että kampanja on suunniteltu keskittymään "siihen ihmeelliseen outouteen, jolla on aikaa kukoistaa, kun tilaamme ruokaa kuljetettuna ja vietämme illan omana itsenämme".

Marketing Beatin mukaan kampanjamainoksia on esimerkiksi televisiossa, sosiaalisessa ja printtimediassa sekä ulkomainoksissa.

Uber Eatsin omistaa Uber.